SELAMAT TAHUN BARU 2009

Assalammualaikum..

Selamat Tahun Baru 2009 buat anda semua.Tahun baru mesti ada azam baru kan..So azam baru aku,aku sendiri tak pasti hehehe..

Hari ini aku pergi Sambut Malam Tahun Baru kat Bukit Bintang,tempat yang biasa aku pergi setiap tahun,kerna bagi aku hanya kat tempat ni aja yang bebetul meriah.So tahun ini,kawan aku dari Brunei turun sekali untuk menyambut tahun baru di KL,nak rasa suasana kemeriahan tahun baru di KL mcm mana.Dipendekan cerita,meriah la juga Sambutan Di Bukit Bintang dan orang memang ramai sesangat.


Bunga Api

Bunga Api Lagi

Merah warna Kegemaran Ku

Warna-warni di Udara

FiZOW@BB

Snap Jgn X Snap

Senyuman Sapa Yg paling Menawan

Kawan-Kawanku

Sesak Gila Babi

Lautan Manusia@BB

Dalam waktu mengira detik-detik waktu untuk berakhirnya Tahun 2008,tetiba kepala aku sakit terkena botol Spray yang dibaling ke orang ramai oleh manusia bodoh yang bangang lagi bahalul.Bengkak seketika dahi aku.Ok la..Aku pun tak tau nak tulis apa lagi..pepehal pun..SELAMAT TAHUN BARU 2009

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: