Lawatan Ke Zoo

Hai..aku rasa nak gelak pun ada,mana tak nya dalam minggu ni dua kali aku p melawat zoo.hehehe..Memula aku p Zoo Negeri Johor,bayaran cuma RM2.00.Pergi sana dengan akak dan abang ipar aku bawa anak buah aku jejalan..tapi best juga dapat tengok harimau face to face,nak lagi harimau tu tengah mengganas lak hari tu.Anak buah aku dah melalak ketakutan.Kira boleh tahan juga Zoo Negeri Johor,walaupun tak banyak binatang dia..tapi layan jer..hahahaha..


Pic Bersama gajah..hahaha


Ni lah anak buah aku yang paling bijak bercakap tapi jumpa harimau terus ketakutan..heheh


Pastu semalam pergi lunch kat mamak ngan kawan aku,dah bosan tak tau nak kemana,tetiba dia ajak pergi Zoo Negara,aku dah tergelak dalam hati sebab tak sampai berapa hari aku balik dari Zoo negeri Johor,ni dah pergi melawat Zoo Negara.Apa lagi layan aja.Masuk kena bayar RM15.00,tapi kawan aku yang belanja.

Waktu masuk tu,kita orang lalu kat kawasan sangkar monyet,sekali kita orang tengok ada pula staff Zoo Negara ni pergi wat briefing kat dalam sangkar Monyet yang kosong tu,terus kita orang gelak kekuat dan cakap tak sangka BERUK NI PANDAI BERCAKAP..hahaha..

Tapi ok lah kat Zoo Negara tu..yang paling best tu waktu nak balik, hujan lebat,payung pula tak ada,tertinggal dalam kereta.Apa lagi berlari dalam hujan lebat tu,sebelum tu cakap ngan member aku tu suruh dia cecepat tekan Remote Kereta dia,apa lagi tetiba tak berfungsi la pula,terus dedua kuyup kat luar kereta.

p/s..pastikan sediakan payung sebelum hujan dan pastikan remote kereta anda berfungsi dengan baik didalam hujan lebat..hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: