Kini Ku Kembali...


Hai,dah lama aku tak update blog ini,hampir setahun lebih rasanya blog ini tak pernah di update.Sarang lelabah pun dah penuh agaknya,kalau adalah lelabah yang boleh hidup dalam blog ini.Tapi berpeluh juga ketiak dibuatnya untuk membuang segala sawang-sawang dan segala debu yang ada dalam blog ini kalau bebetul ada lelabah kat dalam ini umpama membersihkan rumah yang usang telah di tinggalkan begitu lama.huhuhu...

Tapi ada satu masalah juga,sejauh manalah kerajinan aku untuk update blog ini, dengan kerja lagi,dengan aktiviti luaran lagi,tapi tak apa,kalau ada cerita yang menarik akan aku update dalam blog aku ini.Lagi pun,sejak dua menjak ini memacam pekara yang berlaku di Sekeliling aku sama ada dipejabat,rumah atau dimana jua tempat yang aku pergi,pelbagai karenah dan ragam yang boleh dilihat,dan aku juga mungkin boleh berkongsi berkaitan dengan kerja aku yang boleh berguna buat kita semua.

Ok lah,tunggu lah artikel aku yang akan datang nanti ya..

~Senyum Selalu~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: