Sana Sini Situ Rindu..

Wah aku tidak pasti bagaimana harus aku lakukan jikalau terlalu ramai orang merindui kita,bukan lah nak mengatakan diri ini HOT sesangat,tapi setiap message yang diterima di handphone mesti ada perkataan,Saya rindu awak,I miss You,Kinda Missing You dan memacam lagi.Setiap message diterima dari orang yang berlainan.

Salah diri ini juga sebab terlalu melayan semua orang.Nampak sangat diri ini Playboy tapi bukan lah kasanova.

Mungkin dah tersirat dan tersurat untuk hidup sebegini.One day aku berharap aku akan jumpa dengan seseorang yang bebetul menyayangi diriku dengan sepenuh hatinya tanpa ada sebarang keraguan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

bukan di sana menanti di sini merindu ke..hihihihihi

Xan Adam said...

Untung awak ada yg rindu