World Cup 2010 @ Etiqa


Itu dia,sempena sepak mula Piala Dunia 2010 yang akan berlangsung di Afrika Selatan,company aku mengajak semua staff menghangatkan lagi suasana,di mana semua staff boleh memakai memana jersey bola sepak sama ada negara,kelab atau sebagainya pada Jumaat ini.

Aku pun tengah memikirkan jersey apa yang aku nak pakai pada Jumaat ini.Penat juga nak memikirkan sebab,jersey aku entah kemana aku letakkan,takut-takut tertinggal dikampung aja.So hari Jumaat tu mesti happening dibuatnya dan nasib baik dia orang dah letak note,tak boleh pakai short pants,kalau boleh aku lah jadi orang pertama yang pakai short pants ke ofis,hahaha.

Apa-apa pun,company aku ini memang best,sebab aku rasa seperti kembali ke zaman sekolah semula,sebab sentiasa aja ada aktiviti yang menarik.

~Senyum Selalu~


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: