Birthday oh Birthday


Semalam 28 Mac 2011 genap lah umur aku 28 tahun dan semalam juga bermacam kejutan di terima,dari tempat kerja sehingga lah bermain tepung dan telur di Kampung Baru.Terima kasih kepada yang tersayang dan kengkawan yang disayangi iaitu Art,Shahril,Linda,Azahan,Nadia dan juga Que merangkap kekasih gelap dan terang Nadia dan juga Alif housemate aku yang turut serta dalam majlis tersebut.

Apa yang pasti,aku telah terima 2 kek Birthday dalam satu hari,dan kepada kengkawan di Facebook terima kasih bebanyak atas wish kalian tersebut dan aku akan reply satu persatu wish tersebut tapi mengambil masa sedikit lah ya..

Terima kasih sekali lagi aku ucapkan kepada mereka yang tersayang..I love you so much...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: