C I N T A

Hi,Lama betul aku tak update blog nie rupanya dah bersawang bagai aku rasa..sesuai sesangat dengan nama laman sengsawang kan...hahahaha...

Apa yang korang akan lakukan bila dilamun CINTA.






Itu lah yang sedang aku alami selepas bertahun-tahun tak bercinta dan kini hangat bercinta kembali.

Dek kerana terlalu aku meminati dia nie,aku sanggup hantar bunga ke ofis dia dan bear..hahaha.

So far respond si dia ada lah juga, tapi masih dalam keraguan kerna dia kata macam ni

"I suka pada u, i senang dengan u camner i tak nak terburu-buru dan i tak nak i berjalan dengan cepat,so I'm just gonna go easy n slow"

tapi hati aku terlalu rindukan dia,just nak hilangkan rindu tue..selalu lah aku sms dengan dia,tapi
aku tak pasti kalau benda yang diharapkan tidak menjadi,mungkin aku terlalu banyak fikir
yang negative sehingga buat kerja pun tak menentu,apa yang pasti sekarang ini aku cuba dan mencuba untuk mendapat dia dan menjadi dia milikku 100%.Hanya menadah tangan dan berdoa pada yang Esa agar sesuatu yang diharapkan menjadi kenyataan.

I Miss You So Much

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: