Minggu sibuk akan menjelma

Wah aku dah kurus...hahaha..itu lah pekara yang aku dengar semenjak aku masuk ofis semula selepas 3 minggu bertapa di hospital dan dirumah.Anyway terima kasih kepada kengkawan semua atas pujian itu..hehehe..so akan cuba maintainkan posisi badan ku ini..hahaha...

By the way,bulan Julai akan menjelma tidak lama lagi.So memacam program akan bermula dan aku pun akan menyibukkan diri sekali,1hb aja kat department aku dah ada final Trasure Hunt dan petangnya pula ada Tolong Ingatkan Lirik,mati lah aku nak menghafal lirik sebab kena part Advance,siut team aku menggenakan aku,apa-apa pun geng akan ku cuba mencari kemenangan untuk team kita.

Tapi dalam masa tue,training tetap training untuk Pesta Maybank 2011 yang akan berlangsung pada 15,16 dan 17 Julai ini.So padang hoki dan stick hoki dah menunggu untuk dipijak dan dihayun nanti,last aku main hoki pun waktu Karnival Gempak Etiqa baru-baru ini,Hope this year my company dapat challenge pasukan-pasukan hebat dari Johor dan Perak yang kebanyakan nya penuh dengan pemain kebangsaan.Tapi niat dihati nak juga main basketball because this year first time pasukan Philippines hantar pasukan basketball,best juga dapat lawan dia orang,baru terasa international sikit,hehehehe....apa-apa pun main saja game yang boleh dibawa untuk menang.

So dalam kesibukan itu,boleh aku menghilang diri dari segala kesepian atau kesunyian yang melanda diri ku ini dan cuba menyibukkan diri dengan aktiviti-aktiviti sedemikian.

So nak kena jaga stamina lah lepas nie,jogging setiap hari..kalau boleh..kalau tak semput nanti..

Majulah Sukan Untuk Negara..tetiba..hahahaha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS