Selamat Tinggal Ampang Puteri Specialist Hospital


Ya hari ini 13 June 2011, aku telah di benarkan oleh doktor untuk pulang selepas seminggu aku berada di dalam wad 542 Hospital Pakar Ampang Puteri.

Anyway,aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak kepada Doktor Azhar yang merawat aku selama seminggu berada di wad ini dan juga para Jururawat yang bertugas sentiasa memberi kerjasama yang bagus sekali.Your service very excellent.No wonder kenapa staff Etiqa ramai yang admit kat hospital ni.

Facility di dalam wad juga amat menyenangkan,semua benda ada termasuk lah mini firdge..hehehe..Katil wad nie pun my ofis dah suka giler,biler dia datang melawat tak sah kalau tak main remote katil.

Kepada kengkawan yang selalu datang melawat terima kasih berbanyak,mungkin pasni korang takkan datang melawat aku kat hospital lagi sebab aku tak sanggup nak masuk wad lagi,bosan siut bila keseorangan,mujur ada laptop dan tv sebagai hiburan.

Bagaimanapun,aku mengucapkan ribuan terima kasih sekali lagi kepada semua kakitangan Hospital Pakar Ampang Puteri dan juga my doktor Dr Azhar b Mohd Zain diatas segala nasihat dan rawatan yang diberi.

Semoga perkhidmatan yang diberi akan terus kekal dan dipertingkatan.


Dengan Tulus Ikhlas

FiZOW JAMLi

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: